środa, listopada 11

Muffiny Bananowe

         Muffiny bananowe 
Witajcie! Na wstępie chciałabym Was przeprosić za za braki nowych postów, ale nie mam zbyt wiele czasu. Zauważyliście też pewnie, że zjawiła się Pinkie Poop. Jako, że jest moją przyjaciółką poprosiłam ją o to, by pomagała mi prowadzić bloga. Czekam na jeszcze jedną odpowiedź, od może przyszłej autorki bloga. Mam nadzieję, że zgodzi się pomagać Pinkie Poop i mi. 
A więc tak. Zaserwuję Wam dzisiaj bananowo-cynamonowe muffiny niezwykle proste do wykonania.

Składniki:
  • Dwa dojrzałe banany
  •  Po1 łyżeczce cynamonu i sody
  • Po 1/2 szkl. kefiru i cukru
  • 1 szkl. mąki
  • 3 małe jajka 


Sposób przygotowania: 
Banany rozgnieść widelcem i połączyć z resztą składników (najpierw składniki płynne, potem stałe). Piec ok 20 min. w piekarniku nagrzanym do 180°C. Jeśli macie papierowe formy muffiny będą się do nich kleić. Najlepsze są foremki sylikonowe.

Smacznego! Jullie Helen


2 komentarze:

  1. A i jeszcze chciałabym zwrócić uwagę na to, że muffiny się wyjmuje po ostudzeniu (czyli ok. 10-15 minut) w tedy nie będą się kleiły do papierowych papilotek ;) ja od zawsze używam papilotek papierowych, ponieważ uważam formy silikonowe za zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń