środa, listopada 11

Notatka

Hejoo ;)
Może dzisiaj mało kulinarnie, ale chciałabym się wam przedstawić... Nazywam się PinkiePoop ;p A tak naprawdę mam na imię Alicja (dla przyjaciół Iśka). Nie jestem polonistką, więc moje posty będą ubogie w treść :'') Niedługo wstawię pierwszy przepis ;) A na razie kilka faktów o mnie, tak na powitanie:
1. Lubie gotować. (To chyba oczywiste :') )
2. Kocham konie. *-*
3. Lubię fotografię.
4. Lubię rysować.
5. Mam brata i siostrę. (starsi)
6. Moja siostra ma kucyka, który mnie gryzie xD
7.Mam różowy pokój (chciałam niebieski, albo zielony ale rodzice mi na taki pomalowali, bo im się podobał kolor ;( )
8. Mam 13 lat.
9. Mam dwa zwierzaki: Luka (pies, suczka) i Adaś (królik miniaturka, samiec)
10. Lubię piec ciasta i ciastka ;)
_____________________________________
Moim zdaniem na razie starczy ;p Nie chcę też was zanudzać... No więc! Jutro dodaje pierwszy mój przepis na tym blogu. Do zobaczenia Kochani :* 
_________________________________________
Pinkie Poop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz