czwartek, lutego 11

Notka!

Chciałabym powiadomić wszystkich, którzy czytają tego bloga, że przepisy dodane prze zemnie:
~Tort czekoladowy z kremem cytrynowym
~Biszkoptowe muffiny
~Flapjack
~Makowe ciasteczka
~Muffiny bananowe
~Tort z serowo-cytrynowym frostingiem
są z internetu. 
Piszę tak, aby nie było niedomówień. 
Mam oczywiście też swoje :)
Dziękuje wszystkim, którzy czytają tego bloga. ♥ Mam nadzieję, że ktoś kto robił już coś przepisu lub zrobi oceni go w komentarzu.
 Jullie Hellen
P.S. Jeśli ktoś będzia chciał link do oryginalnej strony, z której korzystałam biorąc przepisy, wyślę mu, oczywiście jeśli znajdę tą stronę. Pozdrawiam wszystkich czytających i kuchcik-ujących  :)

4 komentarze:

  1. Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad skorzystaniem z usług sklepu AGD. Czy możecie mi polecić jakieś dobre sklepy internetowe? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten flapjack ;)

    OdpowiedzUsuń